ტრენინგ კურსის შესახებ
რეფლექსია
დღე პირველი: ტრენინგი ჩატარდა ნაყოფიერად და გასაგები ენით.განვიხილეთ სასწავლო პრექტის გეგმის შაბლონი,შევქმენით პორტფოლიო და ბლოგი.
დღე მეორე: ტრენინგი ჩატარდა ნაყოფიერად. ვისწავლეთ პუბლიკაციების დაგეგვმა, ბუკლეტების შექმნა,პროექტზე დაფუძნებული სწავლის კვლევა, ელექტრონული პუბლიკაციის შექმნა.
დღე მესამე: ტრენინგის მესამე დღეც ძალიან ნაყოფიერად ჩატარდა. ვისწავლეთ სტანდარტების დადგენა,სასწავლო მიზნების შემუშავება,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენა,ზოგადი,თემატიური და შინაარსობრივი კითხვების გააზრება.
დღე მეოთხე:ტრენინგის მეოთხე დღეს ვიმუშავეთ პროექტის გეგმის შევსებაზე,შევავსეთ ცხრილი "სასწავლო პროცედურები- დროის მენეჯმენტი",ვისწავლეთ სლაიდების შექმნა.
დღე პირველი: ტრენინგი ჩატარდა ნაყოფიერად და გასაგები ენით.განვიხილეთ სასწავლო პრექტის გეგმის შაბლონი,შევქმენით პორტფოლიო და ბლოგი.
დღე მეორე: ტრენინგი ჩატარდა ნაყოფიერად. ვისწავლეთ პუბლიკაციების დაგეგვმა, ბუკლეტების შექმნა,პროექტზე დაფუძნებული სწავლის კვლევა, ელექტრონული პუბლიკაციის შექმნა.
დღე მესამე: ტრენინგის მესამე დღეც ძალიან ნაყოფიერად ჩატარდა. ვისწავლეთ სტანდარტების დადგენა,სასწავლო მიზნების შემუშავება,მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების შედგენა,ზოგადი,თემატიური და შინაარსობრივი კითხვების გააზრება.
დღე მეოთხე:ტრენინგის მეოთხე დღეს ვიმუშავეთ პროექტის გეგმის შევსებაზე,შევავსეთ ცხრილი "სასწავლო პროცედურები- დროის მენეჯმენტი",ვისწავლეთ სლაიდების შექმნა.
დღე მეხუთე: ვიმუშავეთ მოსწავლის ნიმუშის შექმნაზე, შევქმენით ბუკლეტი, რომელსაც ეფექტურად გამოვიყენებთ სწავლის პროცესში. რადგან მოსწავლეებს სტიმულს მისცემს სწავლის პროცესში, Power point-ის პროგრამის დახმარებით შევქმენით პრეზენტაცია,რომელიც მოსწავლეებს გაუადვილებს სწავლას.
დღე მეექვსე: დეტალურად განვიხილეთ განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკები. შევქმენით ბუკლეტის შეფასების რუუბრიკა,რომელიც ისევე მნიშვნელოვანია სასწავლო პროცესში.
დღე მეშვიდე: ამ დღის განსახილველი თემაა დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისთვის. განვიხილეთ მოსწავლეთა საჭიროებები, ვისწავლეთ როგორ უნდა დავწეროთ აქტივობები მოსწავლეების შესაძლებლობებიდან გამომდინარე და მოცემუილი აქტივობა განვათავსეთ პროექტის გეგმის შესაბამის ველში.
დღე მერვე: გავეცანით ფასილიტაციასა და ტექნოლოგიებს. განვიხილეთ არსებული თემის ირგვლივ მომზადებული ჩექლისტები და განვათავსეთ პორტფოლიოს შესაბამის ფაილში.
დღე მეცხრე:ტრენინგის მეცხრე დღეს გავმართეთ ნაშრომების პრეზენტაცია, ,გადავამოწმეთ საკუთარი ნაშრომები და მოვახდინეთ მისი საბოლოო რედაქტირება. შევაჯამეთ არსებული ტრენინგი-კურსის ფარგლებში გავლილი მასალები,რა გვასწავლა ამ ტრენინგმა და როგორ გამოვიყენებთ მას სასწავლო პროცესში.
არსებული მასალები ავტვირტეტ საკუთარ ბლოგზე.
დღე მეექვსე: დეტალურად განვიხილეთ განმავითარებელი და განმსაზღვრელი შეფასების რუბრიკები. შევქმენით ბუკლეტის შეფასების რუუბრიკა,რომელიც ისევე მნიშვნელოვანია სასწავლო პროცესში.
დღე მეშვიდე: ამ დღის განსახილველი თემაა დაგეგმვა მოსწავლეთა წარმატებისთვის. განვიხილეთ მოსწავლეთა საჭიროებები, ვისწავლეთ როგორ უნდა დავწეროთ აქტივობები მოსწავლეების შესაძლებლობებიდან გამომდინარე და მოცემუილი აქტივობა განვათავსეთ პროექტის გეგმის შესაბამის ველში.
დღე მერვე: გავეცანით ფასილიტაციასა და ტექნოლოგიებს. განვიხილეთ არსებული თემის ირგვლივ მომზადებული ჩექლისტები და განვათავსეთ პორტფოლიოს შესაბამის ფაილში.
დღე მეცხრე:ტრენინგის მეცხრე დღეს გავმართეთ ნაშრომების პრეზენტაცია, ,გადავამოწმეთ საკუთარი ნაშრომები და მოვახდინეთ მისი საბოლოო რედაქტირება. შევაჯამეთ არსებული ტრენინგი-კურსის ფარგლებში გავლილი მასალები,რა გვასწავლა ამ ტრენინგმა და როგორ გამოვიყენებთ მას სასწავლო პროცესში.
არსებული მასალები ავტვირტეტ საკუთარ ბლოგზე.
Comments
Post a Comment